DoruKalpp bir arayin sorun ebenizi olmadi hastaneye doktorunuza gidin zaten doktorlarda devlet asilarini ucretsiz vuruyor ama asi oncesi ates dusurucu vermeyin her bebek bir olmuyor atesi yukselcek gibi olursa verirsiniz vucudun bagisikligi kazanmasi acisindan asi oncesi ates dusurucu verilmesi pek tavsiye edilmiyor benim kizim 6 aylik yarin 6 ay asisi olmaya gidicez doktorumuza hatta yine asi oncesi vermicem ates dusurucu bugune kadsr cok sukur atesi cikmadi sadece ucretli ozel asida asi sonrasi 2 kez bexero asisindan bahsediyorum iki dozundada asidan yarim saat sonra vermistim yani bu asinin ates yapacagini bildigimiz halde doktorumuz ates dusurucuyu asi oncesi degil sonrasinda verilmeyi oneriyor bize onun haricinde hic bir asida ne oncesinde nede sonrasinda ates dusurucu vermedik cok sukur insallah bundan sonrada gerek kalmaz bebegin atesinin cikip cikmicagina bakmalisiniz