DoruKalpp yigitinannesiiii Ateşi olmayan çocuğa ilaç verilmez, vucüt hastalıkla savaşamaz ve yenik düşer bu durumda. Hiç bir doktor, hemşire vs aşıdan önce surup önermez, ateşi 37, 5 geçerse ateş düşürücü verilir.
DoruKalpp Ben aşıdan öncede sonrada vermedim bu arada çünkü ateşi çıkmadı gereksiz yere ilaç yüklemesine gerek yok, her bebek aynı olmaz