Eveeeett kızım 7 aylık oldu ama ben hala uyku problemi yaşıyorum erken yatırıyorum olmuyor geç yatırıyorum olmuyor açtır diye mama verip uyutuyorum olmuyor olmuyor olmuyor. Gün içinde normalde 3 uyku yapar. Bugün arkadaşım senin kız normal değil dedi akşam saatlerinde uyutma ki uykusu gelsin uyur dedi ben de hadi onu da deneyeyim dedim 2 uyku yaptırdım saat 10 da uyuttum hoooooppp 50 dk sonra uyandı emzirsim koydum yerine 10 Dk sonra yine uyandı He şimdi ayakta sallıyorum uyuyor. Yahu ben nerede yanlış yapıyorum Allah aşkına söyleyin. Bu arada diş çıkarıyor. Ama bu kız 4. Ay atağından sonda böyle oldu. Ne yapayım ne edeyim şimdi ben? Uzun oldu kusura bakmayın ☺️☺️