EJDERYAA koymuşlar ama çok ozensizdi 2 fincan takımı 1 sürahi takımı 2 de kahve yanı almıştım diğerleri çok güzel paketlenmişti baya kalın patpata sarmışlar bunu bir kere dolamışlar diğerlerinin altında kalın da bi kutu vardı ekstra bu kutunun içinde yoktu 2 tane si kırıktı içinden birinin de kenari kırılmıştı