Ranaa senamiray biraz sagip bi kaç saatliğine dolaba atabilirsin üst kısımda tabaka halinde yağ oluşuyor bende . Deneyip bakın bi ama her süt yaglidir bence nie bunu merak ettiniz?
ubannesi10 senamiray benim yağsız mesela saginca boş beyaz sulu süt geliyor yağlı olsa hafif Sarı olur