Ben de şurada bekleyeyim :) 30 mart doğumluyuz beslenme düzenimiz sabah kahvaltısı(onlet peynir muz ceviz ıhlamur şeklinde) öğlen sebze çorbası ya kıymalı ya tavuk sulu ara öğün genelde yoğurt bazen kuymak bazen tarhana çorbası gece uyumadan ise pirinçunu irmik muhallebi şeklinde gidiyoruz..açıkçası doğumgününde ne yapsam diye postlara bakarken buna denk geldim ve inan kararsızım. Şu virüs yüzünden hiç plan yapamaz olduk zaten ikimizin aileleri de uzakta buluşma şansımız çok az. Sanırm oğlumun yiyebileceği bi pasta yapıp önüne koyup fotoğrf çekicem çekirdek ailemizle böyle bi kutlama yapıcaz galiba :) sizin fikriniz nedir acaba:))