dilara92 4 ay 4gunluk kizim atak yeni basladi asiri derecede ellerine ilgili ağzına götürüyor cildi de atipik egzamaya meyilli.cilt.kasinmamiz basladi bir de inanilmaz zor geçiyor ama ben gunler omcesinde biliyordum uykuya hayir diyeceğini ve uyku gerilemesi olacagini o yuzden hazırlıklı idim hic bir duzenimi değişmedim her zamanki gibi 8 de yatağa gidiyoruz 4 gun once en geç 8 25 de uyuyakalır idi en en geç oda. Fakat 4 gündür 8.49 u buluyor ama ısrarlı ve kararlı olduğum için uyumak zorunda kalıyor bir de bebek sipa masajina goturdum bugun biliyordum uyku gerilemesi olacağını cok sukur o kadar ise yaradi ki saat 8 e 10 kapa uyudu 🥰🥰🥰🥰