Annebebek58 benim ilk kızdı. Hamilelikte doğumda sonrası da çok rahatti kizom çok uysaldi hep uyurdu hiç yormadi beni. Ama oğlum da bulantı kusma vs dogumu çok zordu. Kendimde çok zor 14 aylık şuan illallah ettim her gören bana nasıl dayanıyorsun diyorm erken emekledi erken yürüdü. 2 dakika oturmaz asla sürekli tırmanma pesinde