Aringulay_murat 2 aylık asilarimizi 8 Mart’ta olduk. Rota virüs asilarimizi ilk dozunu olucaz peki aşının arasında 20 gün beklememiz gerekiyor mu yoksa rotayı yaptirabilir miyim
Cerenaslan Aringulay_murat Ben rota aşısını 3. Ve 5. Ay da yaptırmıştım. Siz de öyle yapabilirsiniz. Normalde herhangi bir aşıdan sonra en az 2 hafta mutlaka beklemek gerekir farklı bir aşı için ama sağlık kuruluşlarında 1 ay bekleniyor. Ne olur ne olmaz diye. 😊
Aringulay_murat Cerenaslan tşk ederim bizde 7 Nisan üç aylık olcaz. 7 Ocak doğumlu çünkü. Dediğiniz gibi bnde 3-5 aylikta yaptırayım işimi garantiye alayim
Aringulay_murat Cerenaslan ceren merhaba sana bı sorun oluck bu rotarix asiisinin tamamı çocuğa ağız yoluyla enjekte edilio deme. Aldığım eczanedeki kız bunun yarısını veriolar bebeğe kalanı çöpe gidio demişti siz nasıl yaptiniz
Cerenaslan Aringulay_murat İlkini sağlık ocağında yaptırmıştım onu nasıl yaptılar görmedim ama 2. Sini evde kendim uyguladım hiçte öyle yarısını falan değil yani hepsini ağzına enjekte etmiştim.