Ben prematüre doğum yaptım hastahanede saatliydi beslenmeleri eve gelince bu düzen bozuld aman kilo alsınlar diye ağladıkça verdik mamayı azar azar sık sık beslenmeye alıştılar açlıktan değil alışkanlıktan kalkıyolar ama öyle iştahla içiyolarki kıyamıyorum bi yandan da uykusuz olduğum için gün içinde yeterince verimli olamıyorum ne yapacağımı şaşırdım