Grkmgrkm Kızlar bebeğim 4.5 aylık kolu şiş aşı yeri böle mi olyr daha yeni kabardı başta böle değildi☹️
Seymabyrm Grkmgrkm evet canım 8 9 ayına kadar sürekli şişip kabarıp düzelecek bizdede aynısı olmuştu sağlık ocağı hemşiresi beklenilen olması gereken bu demişti
Grkmgrkm Seymabyrm saol cnm yorumun için inan burda okadar boş insian varki hep dedi kodya yorum ypyrlar hiç düzgün soru lara cevap vermiyorlar😔
insan_insan Evet normal bize de aşıdan sonra hemşire söylemişti şişip kabuk bağlayabilir kabuk bağlayan yere banyoda lif sürmemeyin kabuğu kaldırmayın demişti
Seymabyrm Grkmgrkm ne demek canım ama olsun biz yinede suizanda bulunmayalım her insan kendi yaptığından mesuldür 🌸