Herkese merhaba anneler tekrardan üye olmak aranıza katılmak çok güzel 🌸 umarım iyisinizdir.. Bir sorum olacak. 30 haziranda doğum yaptım en son Şubat ayında artık patlama noktasına geldiğim için tarlusal ile adet oldum bitti ve korunduğumuza eminim. Henüz adet olmadım en son 15 şubatta adet oldum yine tarlusal kullanıyorum her an adet olacak gibiyim. Neden test yaptırmıyorsun diyenler olacak iki çocuk arasında 21 ay var o yüzden 3.çocuğu asla düşünemiyorum . Bu şekilde düzensiz adet olan var mı?