Pelopel HilalGokalp electrolüx gayet memnunum. Ablam ve kuzenim de yıllardır kullanıyor çok memnunlar. Diğer ablm da siemens kullanıyor o da memnun. Arçelikten de memnun olanlar çok:)
Eniz1907 Arçelik ama çekiyor ütü kuruluğu bile seçsen 2cm rahat çekiyor normal kurutma 5cm çekiyor kumaşına göre değişiyor bu ve firmalar yıkama talimatına göre kurutmaya atın diyor. Lc waikikide çalıştım tüm bebek ürünleri çekiyor bilginize