Efeefe52 off benim firinin alti pisirmiyor kek fln yaptigimda hic kizarmiyor, servisten geldiler bakti sorun yok kek cirpmami istedi🤦🏻♀️ Neyse cirptim fln bebegimle ilgileniyodum esim adamla bekledi mutfakta o kadar uzun pisirmis ki üstü resmen yanik gibi bide gelmis bana fiyo bu kek böyle olur🤣🤣🤣 her hafta pasta börek yapan biriyim birakta ben bileyim kekin olup olmadigini, resmen disi ekmek gibi kuru olmus üzeri yanik gibi nefret ettim boschdan resmen.