Sodya Burcu60 bebeğe göre degisebilir tabi . Ama sunu göz önünde bulundurun diger bezlere göre bi tik buyuk. Biz 2 numara kullaniyoruz genelde. Goonda da 2 numara aldi ve buyuk geldi biraz
Minnakkk Ferhunde içi çok naylon geldı bana canbebenın ıkı uç saate degeıstrmeme rağmen hemen kızarıyor bıraz daha beklese pişik olacak
Ferhunde Minnakkk önceki bezleri öyleydi şimdi yenilendi ya çok güzel bi bez oldu primanın bezi gibi ince bez ama primadan çok daha kaliteli hiç bi şekilde ne pişik yapıyor ne kızarıklık geceden sabaha kadar çişini yapıyor çiş doluyor ama sızdırmıyor
[silindi] Burcu60 prima aktif bebek, prima premium care, molfix, canbebe ve minies denedim. hepsi sızdırdı. suan premium care kullanıyorum yine en iyisi o bence. digerleri sırttan sızdırıyordu bu bacak kenarından az bir sey sızdırıyor
Defne07 Burcu60 ben Migros’un minies bezini kullanıyorum. Üç ya da dört saate bir değiştiriyorum. Pişik kremini de günde bir kere sürüyorum ama hiç pişik olmadı çok şükür. Bezini doğru bağlayamadığımda gevşek yaptığımda bir kaç kere dışına çıktı ama düzgün bağladığımda öyle bir sıkıntım olmadı . Çok da memnunum
Minnakelifim03 Burcu60 migrosun minies diyr bezi var cok memnunun hem kaliteli hem ucuz hic pisik yapmadi. Bebegin kilosuna gore bez alin bebegim 6.400 kilo biz 3 numara kullaniyoruz. 2 nunara bez kakayi beline kadar cikariyodu
Srht Burcu60 minies kullanıyorum bayadır memnumun. Çok kişidende duydum memnun olduklarını isterseniz bir deneyin migrosta satılıyor 44 tanesi 25 tl fiyat olarakta çok uygun diğerlerine göre...
Minnakkk Ferhunde bende yeni aldım ama acaba eskı bezini mı sattı e bebek bu Şubat ındırımınde aldım çokta almışım pısman oldum aldığıma bı kutuyu ıade ettim
Betull Burcu60 bezi baglama seklinizi kontrol edin istersnz 1 yasındayz ilk günden beri prima kullanıyrz sadece oturarak kakasını cok yaparsa tasıyor diğer türlü hiç sızdırmadı gece yatarken baglıyem sabah alıyrm sismiş oluyo ama hiç sızdırmıyo
Momyagmrbbyebrar Burcu60 peki sleepyle bephantol pisik merhemi kullandin mi yada şuan pisik kremi ne kullanıyorsun
Momyagmrbbyebrar ZGD değil mi bi harika denemek için bir paket aldım geceleri kaka yapmayan kızım gecede kaka yapar oldu bu bezle tavsiyem sleepy anneler
Ferhunde Minnakkk eski bezler sarıydı şimdiki bezler mor bende sarı pakette can bebe almıştım hem çok kalındı hemde pişik yapmıştı ama bu mor kutu daki bezler yeni ama çok iyi bi bez hiç kızarıklık pişik vs yapmadı