Burcu60 doğduğunda sleppy kullandım bır Hafta kullanmadan pişik yaptı
Prima ya gectım bir numarası güzeldi taki ıkı numaraya gecene kadar hep kakayı dışa verdı çişi kokuyordu bezden kaynaklı
Hughıes e gectım ıyı gelmedi bi kaç adet yıne değmiştim enson molfıxte karar kıldım 🤗 Molfıx kullanıyorum memnunum açıkcası