Kızlar merak ediyorum kızım sürekli tavana bakıyor yalnız kaldığında veya uykuya dalacağı zaman bu normal mi yanına gittiğimde bizimle göz teması kuruyor takip ediyor ama diğer zamanlar sürekli tavana bakması kafama takıldı
Birde gece beslenmesini kaç saatte bir yapıyorsunuz ben kendi ne zaman uyanırsa ozaman emziriyorum doğduğunda da hiç sarılığı olmadı ilk haftalar tabiki dikkat ettim ama artık gece uyandırmıyorum o ne zaman acıkırsa ağlayıp beni uyandırıyo kilomuzda çok şükür yerinde