zeyatmaz
18 günlük bebişim doğduğunda göğüs ucum dümdüzdü nerdeyse. Burda göğüs ucu olmayanlarla alakalı biçok post okudum. Ondan dolayı yazmak istedim. İlk hafta hem göğüs ucum yok hem de sütüm çok çok azdı. Zaten bundan dolayıda bebeğim sarılık oldu. Kafayı yicektim. Hastanede ilk gün göğüs ucuna takılan plastiklerden aldık. Tabi süt olmadığından yeteri kadar bi işe yaramadı. Göğüs ucunu çıkarmak için hemşireler enjektör verdi. Ve ilk günden göğüs uçlarım yara oldu enjektörle çekmekten dolayı .Şimdi ki aklım olsa asla enjektör denemezdim. 18 gün geçti hala düzelmedi yaralar. 6.gün falandı sütüm geldi. Plastik başlıkla vermeye başladım. Ve plastikle eme eme çok şükür uçları çıktı. Bikaç gündür de başlıksız veriyorum. Tabi yara olduğundan inanılmaz acıyor. Bazen plastikleri takıyorum. Oyüzden sabrederekten inşallah sizlerinkide çıkacaktır. Bebişlerimizin emme gücü gerçkten çok güzel. Ama dediğim gibi sakın enjektörle denemeyin.