Edakk valla canim inan bebelac gold aldim icmedi bosuna aldim bende bu konuda geçmişte post acmistim dediler anne sütüne yakin aptamil al onu sever icer inan aldim onca para verdim icmedi humana aldim icmedi baktım ac kaliyor agliyor calisiyorum kendimde artik dayanamadim sütu sulandirarak veriyorum sukur gelisiminde bir sorun yok