Sifa2021 Bugün sabah 2. Ay aşısını olduk eve geldiğimizden beri memeyi reddediyor 5 dk bile emmiyor çok çaresiz kaldım geçici bir durum mu daha önce yasayan var mu acaba
Egeninannesi34 Sifa2021 kesinlikle geçici, aynı durumu sabahtan beri bende yaşıyordum ki Bi saat önce emdi çok şükür. Aşıdan dolayı öyle bende bugün yaptırdım 2.ay aşısını çok huzursuz bebeğim.
Helenikom Sifa2021 biz de bugün yaptırdık 2.ay aşısını hafif huzursuzluk ve ateş yaptı bnde memeden ayıramıyorum öyle sakinleşmeye çalışıyor caprol verdim bugün uykusuzum büyük ihtimal elimde ateş ölçer tüm gece beklicem gibi duruyor
buselidunya Sifa2021 Geçici merak etme 🥲 ben hoplaya zıplaya zorla veriyordum bir iki hafta sonra düzeldi yavaş yavaş o süreç içinde zorlamadım kendi istedikçe verdim şükür zamanla geçti canını sıkma düzeliyor 🙏🏻
purpleviolet Bizde 40 günlüğüz her zaman emen bebeğim gazdan dolayı çok huzursuzda emmek istemiyordu memeyi reddediyordu arkadaşımında dediği gibi ayakta emzirmek işe yaradı bizde.