mirayybebek kızlar kızım ayaklarının üstüne tam duramıyor iki saniye duruyor dizleri geri bırakıyor tam 8aylık sizce normalmi?
Semihaaf Normal benim oğlumda ayak ucuna basıyor suan 12 aylik yuruyor ama hala bazen ayak ucunda bazende duz basıyor.
Adige3062 Biz de yeni 8aylik oldu 5 6 sn duruyor koltuktan destek alip ama bence normal bu arada bizimkinin hic emeklemeye niyeti yok ugrasiyoruz ama hemen dönüyor emeklemeden yürüyecek galiba