Merhaba sevgili anneler ☘️ Oğlum 14 aylık ben henüz acemi bir anneyim tuvalet eğitimi hakkında bilgi edinmek istiyorum fikirlerinizi önerilerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum. Çünkü bu konu da hiç bir bilgim yok fikir olarakta 24 aylık olduğunda oğlumu o yükten tamamen kurtarmış olmak istiyorum. Bu süreçte siz neler yaptınız nasıl bir yol izlemem gerekkiyor. Süreç ani bir şekilde gelişsin istemiyorum zaten bir anda olabilecek bir şey değil sanırım. Mesela şu sıralar bir oğlum için bir lazımlık almaya düşünüyorum tanıtmak amaçla sizce nasıl olmalı bu süreç ?