Benim küçükken kulağım ağrıtmıştı.Anne sütü iyi gelir dediler.Ablam kuşalağıma süt sağmıştı.O kadar kötü olmuştum ki hüngür hüngür ağladığımı hatırlıyorum.Kulak zarım yırtılmış.Bi kaç sene önce bu yüzden ameliyat olmak zorunda kaldım.Lütfen etraftakileri dinleyip böyle şeyler yapmayın.En iyisi bi doktora görünmek.