Nesizade Kızlar başına gelen bana bi fikir versin ne olur oğlum hastaydı zorla şurup verdik ¾ gün şimdi kaşıkla yemeyi reddedile ağzını kitliyor hiçbişey yediremiyorum bi kaç gün sabredip bişey vermesem sadece anne sütü içip unutsa mı zorla vermek istemiyorum aglıyor ama kilo kaybımız da oldu zor durumdayım bilgisi olan lütfen bana yardım etsin 😢
GokturkAlp Nesizade merhaba, ara ara o aylarda kaşık reddi olabilir bizde yaşadık, ben renkli renkli farklı kaşıklar kullandım, böyle durumlarda işe yaradı. Kaşığı değişik görünce ağzını açıyordu. Dilerseniz evde farklı kaşıklarla deneyin.
Ceyo0666 Nesizade ben o dönemde elimle yedirdim omlet gibi şeyleri eğer sıvı tüketmesi gerektiğinde tatlı kaşığıyla felan verdim dükkanı dağıttım
Busra7125 Nesizade bizde şuan 9 aylığız bizde de aynısı var katı yiyecekleri örneğin yumurta haşlaması omlet pankek tarzı şeyleri eline veriyorum çorbaları tatlı kaşığı ile veriyorum
Nesizade GokturkAlp deneyeceğim çok teşekkür ederim acaba bi kaç gün kaşık vermesem mi çocuk bunaldı zorlamaktan
Nesizade Ceyo0666 yarın omlet yapıp elimle yedirmeyi deneyeceğim bakalım suyu bardaktan içiyor onda sıkıntı yok çok şükür .çorbayı bardağa koyuyorum bi kere alıyor devamı yok ..memeye mi güveniyor acaba
Nesizade Busra7125 bende tatlı kaşığıyla veriyorum omlet yapıyorum elimle veriyorum ağzını açmıyor umarım geçicidir çok canım sıkılıyor
Busra7125 Nesizade aynen benimde çok canımı sıkıyor farklı kasikla verdiğim halde 2 3 kaşık alıp bırakıyor sinirleniyor umarım çabucak geçer bu evre kilo kaybı olacak diye korkuyorum mama aldım günde 2 defa vermeye çalışıyorum çok şükür onu içiyor Bebelac 2 aldım sevdi
Nesizade Busra7125 İnşaAllah ya gören zayıflamış diyor iyice canım sıkılıyor diş mi çıkacak anlamadım ki annelik ne zor ya :(