[silindi] ruşur taşı bende kullanıyorum. Çok sık yapılmamalı ıslak keseye biraz sürüp ıslak cilde masaj yaparak kullanılıyor peeling gibi bir his veriyor. Çok Bastırırsanız tahriş eder. Yüzde aslında çok tavsiye edilmiyor ama ben 1 2 kez kullandım. Koltuk altı kararması için kullanıyorum şuan biraz faydası oldu. Ayrıca keseden sonra cildi yoğun nemlendirmek gerekiyor kurutuyor çünkü.