Benim bebeğime de 5 günlükken 19 değerle yatış vermişti doktoru. Hiç korkmayın fototerapi ile 24 saatte 12 baraj değerin altına düşmüştü. Fototerapide önemli olan tüm gece ışık altından bez değiştirme haricinde çıkarmayın. Ben sütümü sağıp verdim, doktorumuz ayrıca bir meme bir mama şeklinde besleme yapalım demişti. Doyduğuna emin olmalısınız, bilirubin ışık ile çözülecek ve kaka ile atılacaktır. Bizle beraber 16 değerle yatırılan bir bebeğin değeri düşmemişti iyi besleme yapılamadığı için. 24 saatte düşmezse de korkmayın bir gece daha yatış verebilir doktorunuz.