Azsekerlikahve Ben en çok 9.ayda zorlanıyorum. Aşırı hareketlendi. Uyku düzeni mahvoldu. Onuda geçtim uykusu olduğu halde uyumak istemiyo. Neyle oyalayacağımı şaşırdım artık. Daha zoru varmı?
aras123 Azsekerlikahve hiçbirini seçemedim şuan.. 0-3 ay gazlı dönem olduğu için çok zor geçti sonra 4.ay atağı felan derken şimdi 7 aylık emekliyor zapt edemiyorum yemiyor yedirmeye çalışıyorum. Bir dk tek başına kalmıyor hep ilgi istiyor kucak istiyor.. Allah bilir önümüzde daha neler neler.. Uzun lafın kısası annelik güzel ve eşsiz bir duygu olduğu kadar da zor bir meslek 🙍♀️
Azsekerlikahve Mom070 ciddi misin. Ben kendime nasıl moral verebilirim. 2 yaş bile beterse ben bittim demekki😅
Azsekerlikahve Mom070 bide beni görsen öyle güçsüzüm ki. Eşim diyo çocukla seni ayırt edemiyorum artık😅
SonSerce İlk 6 ay yaz gibi güneşli ve sıcak rüya gibiydi geldi geçti 😍 6-12 ay gök gürültülü 12-18 gök görültülü-sağanak 18-24 gök gürültülü-sağanak-fırtınalı 24 sonrası (şuan 25) gökkuşağı şimdilik bakalım yaza doğru güneşi tekrar görürüz belki 😅