biryavuzkusu ar almaması tavsiye ederim
Benim oğlumda Aptamil ar maması kullandım eskisinden daha fazla kustu
Doktora dedim tadı güzel değil o yüzden kusar dedi
Ve kabız yaptı çocuğumu 😔😔 kendine gelene kadar 1 ay geçti inan
Şu an mamasına kıvam artırıcı koyuyorum 1-2 dakika bekletip öyle veriyorm
Mama yoğunlaşıyor kusmuyo