aziz_sevara Selam kızlar. 3aylık oğlum var. Son günlerde çok salya akıyor. Acaba normal mi? Elini ağzına sokuyor tüm bebekler yapar biliyorum salya akması da normal ama çok akıyor.
Busu aziz_sevara normal canım benim oğlum 3 aylıkken Çeşme gibi akıtıyordu 8-9 kez üst değiştirip en az 15 mendil ıslanıyordu 😬
minikmucizeannesi aziz_sevara çok normal canım diş cikarma belirtileri damakları sertleştiği için akıtıyorlar çaresi yok :)
minikmucizeannesi aziz_sevara bazı bebekler erken çıkarırmış belirtileri başlamış ondan akıyor sürekli ağzı önlük takabiliyorsanız takin benimki önlük taktirmiyor