Sabah burnu tıkalı ve açtırmıyor diye yazmıştım buraya. İki doktorda telefonda virüsle ilgili bir şey demedi ancak sağlık ocağı hemşiremize yazdım olabilir dikkat edin dedi. Zaten takıntılı olan bene daha çok takıntı yaptım. Neyse.
Ben oğlumun durumunu anlatayım. Uykuda burnu tıkanıyordu ve bugün patlak verdi gözleri burnu akıyor boğazında balgam var. Atamıyor onu. Doktorumuz iburamin zero verdi ve onu içince daha da bir akıyor gitmedik gerek görmedi telefondan önerdi. Bu ara salgın da varmış. Halamın torunu da böyle. Şimdi ben bir haftadır aile içimizle görüştüm. Ve hiçbirimizde bir şey yok.
covidte nezle gibi göz akması da oluyor mu sadece balgam gelince öksürüyor ateşi de 37 oldu.
İçimi rahatlatın lütfen. 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺