Cok cok geçmiş olsun aynı şeyleri tam 7 sene önce yaşadım bir anda sag kulağım da hani işitme kaybı oldu kortizon ilaçları ve hiiperbarik tedavisi hepsi yapıldı fakat ben sonuc alamadım maalesef, benim kulagim 110 desibellerde idi tedavi sonucu 60a kadar düştü fakat oda duymak için yeterli değil tabi bu benim durumum umarım sizin kulağınız daha iyi durumdadır ve inşallah siz sonuc alabilirsiniz