GozdemHilal benim de içim rahat etmemişti direk doktoruma sordum, 1 Aydan sonra bebeklerin kan şekerleri düşmediği için yani büyüdükleri için uyandırmayın bırakın uyusun dedi. Nitekim hep uyuttum açılınca kendi uyandı gelişimi gayet iyi. Hem şuradan pay biçin boşuna dememişler uyusun da büyüsün, bebek uyuyarak büyüme hormonu salgılıyor bunun önüne geçmeyin.