Bahri2020Beren2021 Bebeğim emerken bazen ısırıyor bu kısa süreli canımı acıtıyor ancak gece emerken uyku halinde sıkarak emiyor dişleri batıyor ve canım çok acıyor tahriş oldu iyice hassaslaştı. Eczaneden alabileceğim bir krem ilaç vs önerisi olan var mı acaba
ikicocukluAnne_ Bahri2020Beren2021 medacassol yazmıştı bana doktor acayip iyi geldi ilk zamanlar yara olmuştu bi kere sürdüm geçti yara oldukça sürdüm hemen fayda. Etmişti
Bahri2020Beren2021 ikicocukluAnne_ ayy çok teşekkür ederimm. Hamileyim bir de cok hassaslastı kadin dogum doktoruna gidince sorucaktim unuttum iyiki burası var sağ olun.
ikicocukluAnne_ Bahri2020Beren2021 rica ederim bende böyle bir krem görmedim yani resmen kayayacak raddeye gelmişti gece sürün emzirmeden önce silin💐