kubraasliii__ gaZ sancilari varken bezini acin ve masaj yapin gaz cikar cikmasa da yer degistirir rahatlar. benkm oğlum da oyleydi her gece ayaktaydik suan 6 bucuk aylik ek gidaya gectik bazi yiyecekler gaz yapıyor yine ayni yontemle rahatlatiyorum hem dogal bisey.cocuk hala kivraniyosa masaj yatamadiysa da ütüyle havlu ısıtıp karnina koyun atlet usyune koyin ki cildine zarar gelmesin.cok sıcak yapmayın ütüyü.insallah tez zmanda kurtulursunuz.