Ya kızlar bebeğim 3 gündür yemek yemiyor dogru düzgün kabızdı tuvaletini yaptı fakat veriyorum okadar aç olduğuna rağmen 3. 4 kaşık yiyip daha istemiyor bu sekılde olan varmı ne yapmam gerek gerçekten üzülüyorum yememesine halbuki herşeyi yiyen bir bebekti ne yapmam gerekiyor bu süreçte