Tttmayis Bugün 3.gün ve ılık suya zorlasa olsa 2 defa oturttuk 2 yaşına 1 ay var oğlumun. Sargı bezi üstünde bant olduğundan çıkmadı sürekli ıslak kalıyor. Nezaman çıkar ne zaman çıkmalı ne yapmalıyız 🥺
NesLyy- Tttmayis Biz klipsli yöntemle yaptırdık bilgim yok valla üstte kalsın doktorunuzun numarası falan yokmu sorsanızz belki yardımcı olurr 🙏🏻
Selimustafa Tttmayis valla canım benim iki oğlumda da 5 gün dur düşmezse ılık suya oturt dedi doktorumuz🤷
yaramaz_bocegim Tttmayis çok sıkı mı bandı. Normalde suya sokunca kendi kendine yumuşaması lazım ama. Eğer bollaşırsq siz çıkarabilirsiniz bizim hastaneden eve gelince kendi kendine çıkmıştı hep açık kaldı
Tttmayis Selimustafa yani şuan 3.gün acaba o sargı bezinde idrar ve su kaldıkça çürüme yapar mı yani kötü bir şey olur mu internetten bir şey bulamadım doktorada ulaşamadım başka hastane aradım kim sünnet ettiyse sorunuzu ona sorun diyorlar
Selimustafa Tttmayis yok bişey olmaz ama siz su ile temas ettirmeyin 5. Güne kadar. Sadece büyük cisi degmemeli dedi bize doktor enfeksiyon kapmasin diye
Tttmayis yaramaz_bocegim ilk günden mi çıktı sizin ki ? Sadece az bişe açık biraz çıkarmaya çalştı ama ağladı bıraktık. Çok sıkı galiba
Tttmayis Selimustafa evet dikkat ediyoruz ona ama bardakla kapattık su topladı sünnet külodu aldık yine su topladı şimdi tamamen açık bırakıyorum inşallah üşütmez 🥺 anne olmanın her şeyi zor sanırım
gulay_candemir Tttmayis Benim bebeğim de 23 aylık sünnet oldu bahsettiğiniz sargı ilk alt değişiminde kendisi düştü benzine
Selimustafa Tttmayis açık kalsin bencede Allah kolaylık versin zor iş annelik bizd n başka kimse anlamaz bizim kaygımız çok baska
gulay_candemir Tttmayis Sargı bezinin içine çok fazla krem sıkmıştı doktor sanırım ondan dolayı hemen düştü
alerjikbebekannesi Tttmayis biz de dün sünnet yaptırdık doktor bugün çıkartmamızı istedi sargı bezini. Bolca zeytinyağ döktük beklettik ama çıkmıyor yapışmış. Ömrümden ömür gidiyor çekerken, napıcam bilemiyorum.
alerjikbebekannesi Tttmayis banyo sonrası çıkartamadık ama hastaneye gittik bizde biraz önce orada çıkartılar. Şimdi başa döndük çil yaptıkça ağlıyor 😢
Tttmayis alerjikbebekannesi evet ilk gün öyle yarına düzelir üzülme annesi . Kanama oldu mu sizde peki biz hiç gitmedik
alerjikbebekannesi Tttmayis şu an için kanama olmadı şükür 🙏🏻 ara ara sızıntı halinde olması normal demişti doktorumuz. Zıbının ve uyku tulumunun altı hala açık kapatamıyorum canı acıyacak diye içinde bardak var ama kıyamadım üşütmez insallah böylede.