Merhaba, 7 aylık kızıma tek başıma büyütüyorum. Maalesef temdon iltihaplanması tanısı aldım. İki bileğimde de var ama sol bileğim daha çok acıyor. Doktor tek çözümü ameliyat dedi. Daha önce başıma gelen, ameliyatsız kurtulan birisi var ise lütfen bana da öneride bulunsun🙏🙏🙏😔😔