Resulasafannesi son zamanlarda bu tarz postlar çok fazla görüyorum. Arkadaşlar biraz rahat birakalim bence bebeklerimizi, sürekli karşılaştırma yapıyoruz, onun bebeği yapıyor, ediyor vb.yani baya bişey yapıyormuş, sadece size bakmadı diye bu kadar takıntı yapmayın. Belki o kadar çok uğraşıp komut veriyorsunuz ki çocuk sinir olmuştur. Biraz zamana bırakın.