Melihakrds Sizde de oldu mu basenimin alt tarafında bir bölge ağrıyor ve bacağımı hareket ettirmekte çok zorlanıyorm mesela dizimi bükmek istediğimde oradaki ağrıdan bükemiyorm hiç bi şekilde klozete bile otururken o bacağımı uzunlamasına ileri doğru koyuyorm oturamıyorm neden böyle oldum ki ya valla bir doğum yapayım dedim başıma gelmeyen kalmadı😞
BrcnBlgn Melihakrds magnezyum eksikligi cnm bebek uzun sure baski yapiyor dogum sonrasi bu skayetler meydana cikio magnezyum takviyesi al 2.gun duzelir
M-MerveU Ikınmaya bağlı olarak pek çok şey yaşanabilir ne yazık ki. Benim popo tarafımda ki kaslarım ciddi hasar almıştı. Kuyruk sokumum kırıldı sanıp röntgene vs girmiştim. Çok can yakıyor, zor oluyor ama zamanla geçiyor.
Melihakrds M-MerveU ıkınmaktan hemeroid çıktı 16gün oldu hala oturamıyorm dikişlerden sünnetli çocuk gibi yürüyorum tüm kaslarım ağrıyor😞 normalde canım yansa ahh demeyen biriyim acı eşiğim yüksekti doktorum da hep hamilelikte bunu fark edip normal doğum için çok cesaretlendirdi beni ama ben doğumdan tır çarpmış gibi çıktım normal doğum yaptım hemen ayaklandım diyen insanlara hayret ediyorm ben neden böyle oldum ki ya ağlamak istiyorm gerçekten dayanamıyorm😞
M-MerveU Melihakrds inan hepsi geçiyor. Benim de acı eşiğim yüksektir ama doğum pek kıyaslanabilecek bi ağrı ya da acı değil ne yazık ki. Bende de hemoroid olmuştu. Hem de korkunç bi şekilde. Ameliyatlık olduğunu düşünüp genel cerrahiye görünmüştüm. Geçer demişti ki cidden geçti. Ağrı kesici kremleri mutlaka kullan. Mümkün olduğunca oturmamaya çalış, oturacaksan da oturma simidi kullan o baya işe yarayabilir