Aydenizerdogmus 2 ay aşımızı bugün olduk, gece uyutmadi bir türlü sabah da az daha aşı randevunuzu kaçırıyorduk zor yetişdik😅 uyku düzeni yok henüz, 3 aydan sonra uyku eğitimi vermeyi düşünüyorum.. Bazen bütün gün uyuyor, bazen de gün içinde hiç derin uykuya dalmadan 15-20 dk bir uyanıyor. Uyuyorsa bence uyandırmaya gerek yok acıktı mı kendi uyanır zaten