Tugcearaz Merhabalar kızçelerim🎈 1 ay 18 günlüğüz hem emziriyorum hemde mama veriyorum takviye fakat mamayı verdıkten sonra kusuyo 2 3 defa norml mı bıde mama cc yi kaç vermem lazım
Elbiii Tugcearaz Merhaba! Canım bebeğim 1 ay 19 günlük sma mamasını kullanıyorum ama hiç öylee olmadı sadece fazlalıkları çıkarıyor oda peltek şeklinde çıkarıyorsa sorun olmaz yda belkii çok fazla veriyorsundur ondan da olabilir
AnnesininUmutu Tugcearaz Ben de sma optipro 2 kullanıyorum. Kusma sorunu yok çok şükür. Acaba fazla geliyor olabilir mi, Kaç ml veriyorsunuz?
Sena-bera-mira Tugcearaz bende sma kullandım ikizlerime oğlumun bebek reflüsü vardı fışkırtarak kusuyodu eğer pelte şeklindeyse fazlasını çıkarıyodur ya da sma tatlı bi mama olmadığı için tadını beğenmemişde olabilir
Yadeee Tugcearaz bende bebeğime Sma mama ya başladığımda 3 güne kadar içtiği mamanın bi miktarını kusuyordu sonrasında alıştı ve kusmaları kesildi belki alışma evresindedir sizin bebeğinizde 🙃
Tugcearaz AnnesininUmutu canım 60 90 arası verıyorum yemesıne baglı iyimi sence doktor 60 la basla demıstı
Tugcearaz Kızlar doktorum 60 ml ver demıstı oyle yapıyorum eger emzırme sonrası doymadıysa 30 verıyom sadece mama verceksem 60 90 arası verıyorm çok mu sizce
Deletedmom_56 Tugcearaz Sma comfort kullanmıştım ben gaz için rahatlatmıştı az da olsa ❤️SiZn gibi meme mamaydı. Bir ayıkken 30cc den fazla verince anında kusuyodu.
Albayrakokur Normal değil benimkinide kustrdu değiştrdim hipe geçtim çokta menndum zayıftı oğlum güzel toparladı hmde kusmadı