Bebeğim 7.5 aylık ve 2 aydır emmeyi bıraktı tek göğüs emiyordu zaten, bugün öyle bir deneyeyim dedim tuttu emdi, bir kaç defa bırakıp geri emdi. Damla damla sütüm geliyor, sizce bu saatten sonra memeye bu şekilde dönme ihtimali var mı? Bu sıralar her şeyi ağzına alıyor diş sancısı yüzünden, göğsümü de o yüzden mi tuttu acaba?