7ay 18 gunluk bebegm war sabah 9da kalkiyor gunduz 3 uyku yapiyor gece 11 bucuk 12 gb uyuyor. Cok da kolay uykuya gecer ama 2 gundur zor gunduz uykusuna daliyor. Sizin bebisleriniz bu ayda nasil uyuyordu. Acaba 2 mi 3 mu uyuyorlardi gunduz. Bana ortalama uyku ve uyaniklik surelerini yazar misiniz? Tavsiyeleriniz neler