Alininannesi9 Bende dün buna benzer bir post açmıştım . Şimdi aklım başıma geldi bebek o ne isterse onu yapacağım kucak isterse kucak gezmek isterse gezmek . Ev işiyle falan da kendimi bunaltıp bebeğime sinirlenmiycem artık.Çevremdekiler(annem ve kv) kucağa alıştırma ,bu niye huysuz vb diye diye beni farkında olmadan çocuğuma karşı dolduruyorlardı.Uykuya dalamıyordu beşiğine bıraksam 40 kere uyanıp ağlayacak daha da huysuz olacaktı yarım saat kucağımda uyuttum uykuya daldı şimdi huzurlu bir şekilde uyuyor 🥰