Mirac_momm Kızlar bebeğimin soğuk algınlığı var doktor bugün peditus yazdı ama bir tanıdık onun çok zararlı olduğunu ve bazı ülkelerde kaldırıldığını söyledi Türkiyede bile bazı eczaneler vermiyormuş yazılmıyormus bilgisi olan var mi
SeraAslan Bende 2 aylık bebeğime Ventolin verdim herkes her seyi söylüyor ilaçlar hakkında doktorunuza güveniyorsanız sorun yok sonuçta o insanlar 5 6 yıl tıp okuyup üstüne 5 yıl seçtikleri alanları okuyorlar.Vardır bir bildikleri…
Mirac_momm SeraAslan ventolin buhar olarak mi verdiniz tabiki güveniyorum bnm çocuğum özel bir çocuk ilac kolay kolay yazmayan bir doktor normal de bnm çocuğuma da yazarkn dikkat ederek yazıyo
Mirac_momm SeraAslan ama öyle diyince soru işareti kaldı aklımda belki burda duyan vardır diye düşündüm