26262626 Kızlar artık alttan gaz yapabiliyor ve gazı kaka yapmış gibi kokuyor normal mi acaba? kakasını da 4 5 günde bir yapıyor
Esrayd 26262626 kakasını geç yapınca gazı kokması normal diye okumuştum burda. Benim kızımında gazı kakası çok kokar ama bizde alerji var o yüzden.
sumeyraoz 26262626 benimkide 3 aylık büyük adamınki gibi kokuyor 🤢 kakasını bellı olmuyor bazen 2 gunde bır bazen 4 5 ama ben mamada verıyorum oda biraz yapıyor bence
yusufumyasemin 26262626 evet kokuyor ama aşırı değil normal bi koku . benim bebeğim günlük bi kaç kez yapıyor ama 3 4 günde yapıyorsa normaldir