Areninannesiii Kizlar oglum 4 aylik ama kesinlikle bebek arabasinda durmuyor cok agliyor oyuncak falanda koyduk ama yok. Sling deniyim dedim aldim slingdede cok agliyor bu bir donemmi yoksa hep boylemi olucak onerilerinizi bekliyorum 🤷🏽♀️
Csknozge Areninannesiii 4 ay bebeklerin atak zamanının en zirve yaptıgı ve en uzunu malesef onun etkisi olabilir belki gecici bi süreçtir
Krgztuba Areninannesiii 6.ayına kadar benek arabasıyla dışarı çıkamazdım bindirdiğim an ağlardı artık seviyor merak etme alışır benim bebeğim bile alıştıysa dışarı çıktığımda bile ağlardı durmazdı. 10aylık olduk ama hala bebek arabasında dısarıda uyutamam uyumaz 🤷♀️🤦🏼♀️
uyumayankoala Areninannesiii Ah ah en muzdarip olduğum konu. Millete bakıyorum çocuğu arabada var mı yok mu belli değil, benimki ortalığı yıkıyor. 5 aylık olduk ama ağlıyor hala uyumuyor sürekli kalkmak istiyor. Ne zaman alışacak bilmiyorum :(
Seda-hacernur Benim kızım da öyleydi arabasına bindirdimmi hep aglıyordu asla biyere cıkaramadım kucagıma aldımmı susuyordu ondan sonra zaten malum virüs çok arttı hep evdeydik şimdi 11 aylık olduk cimcime gezmeyi seviyor bide üstüne uyuyor mışıl mışıl☺️