1-Bebeğinizi bardaga nasıl alıstırdınız?
2-Bebegınız yurume calısmalarına baslayınca nasıl yaptınız. Atıyorum koltuga tırmanınca siz tutuyor muydunuz yoksa kendı kendıne mı bıraktınız ?
3-Benım bu her an bısey olacak dıye yürütememem ne olacak ya. Aşırı korkuyorum kendı özgüvensizliğimden halen cocuk yurutecte.
🖐️Bu arada bebegım 1 yasında.