HungryWolf Uzm. Dr. M.Özgür Özdemir
Bu doktor da çok iyiymiş
Sevgi doktor bazı hastalarına gelişim geriliği var deyip korkutup similac sıvı mama yazıyormuş sırf similac mama ile anlaşmalı olduğu için
Benim oğluma da demişti gelişim geriliği var diye kuzenimin çocuğuna da demiş başka bi tanıdığımıza da demiş