Zehrabaysan Ben bir kaç yöntem denedim, pış pış, yatır-kaldır metoduna alışamadı benim oğlum, ben de bütün rutinlerini yapıp yatağına bıraktım, emziğini uyku arkadaşını eline verip.
İlk bir kaç gün mızmızlanma, ağlamalar oldu ama yavaş yavaş öğrendi kendi kendine uyumayı.
Tabii her koşulda yanında oturdum, beni göreceği bir uzaklıkta bekledim.